WELCOME TO MY BLOG , HARAP KORANG HARGAI PERCERITAAN AHKU , SELAMAT MEMBACA DAN SELAMAT BERAMAL ,ILOVEYOU .

Ahad, 1 Januari 2012

Perpisahan Sudah Tiba !!

Awak , saya nak awak tahu bahawa saya sayang awak .
hanya awak , ada dalam hati saya .
now awak dah luka kan hati saya !!
awak membuat saya benci kat diri awak !!
awak ley remove saya sekarang !!
Saya mula kecewa kerane AWAK !!!


Pada hari ini aku relakan kau pergi jauh-jauh dari dunia ku !!
so korang baca title kat atas tu kan ???
so aku nak citer sebab ape perpisahan tu berlaku .
pada 1/1/2012 - pukul 22:52 malam .
hati aku tergerak nak mesej dhia <3 aku mesej dhia " Nak tanya ? "
dah dhia mula blaz mesej aku :(
dhia jawab " ape dia ? "
hati aku mula nak nangis :(
aku mesej balik " knp byk berubah ?
tlg bgtau kalo dy ad girls laen . "
dah dhia mula menjawab dengan jujur kepada aku .
dhia jawapb plak " org tgh berkawan ngn sorg perempuan ni "
wahhh , hati mula sakit , nak mendengar ucapan dhia seterusnya !


hati aku mula nak menangis ,
mate pulak mengeluarkan air mata kerana lelaki tuh .
dah aku mula wat keputusan utk dhia dan aku !
aku akan tinggal kan memori aku dan dhia !
dan aku mula balas mesej balik
" okay , gud . and then remove org .
dah jgn bg org skit hati . cukuplah .
bgus sgt ar tu . "
dhia jawab lagi " kite kawan kan ? "
bukan main panjang aku mesej dhia ,
dhia balas 3 patah perkatan jer ??!!!!
wah . gud ar lelaki ny !!
aku jawab lagi "dah jgn ckp byk .
patutlah tak mesej org .
so tak payah kawan . pandai dy maenkan org ,
GO HELL !!! "
hati aku sangat memilu !!!
Dhia blas mesej lagi
" org kalau busy pown ,
org tak text perepmuan tuh . "
aku jawab " sia-sia sayang kau ,
kau xpenah nak ambik tau .
gy ar kat perempuan tu ,
jgn suatu ary nanty kau menyesal !
ko remove aku !!! block fb aku sekali !!
aku bodoh cye kat lelaki .
knp senang kena tipu lelaki mcm kau !
it's okay , babe .
i know you . thankz forever . remove me !
n menatuhan harapan tu sia-sia jew . k .
thankz .
jgn lupe remove aku ! dy balas mesej aku
" hmm , sbb tu org cakap ,
jgn menaruh harapan sangat "
korang tgok !! korang terima tak kalau dy ckp kat korang mcm tu !!
off couse tak kan ??
sakit aty kan ?? aku jawab agy
" ckp mcm tu sebab knl perempuan tu kan .
menaruh harapan sbb sayang .
tu semua sayang . tu ar orang yang tak tau tentang cinta !!
dah ar , selama ny aku tgu mesej kau .
ade kau mesej aku ?
xde kan ?? mesty aku dulu mesej kau .
and bgus sgt ar tu .
kepercaya aku kat kau ketat sgat mse tu .
smua nye 100 % kat kau .
dah ar , aty aku selalu kau luka .
ada penah kau pikir ?
ko pikir hidup kau . nak bebas ??
aku dah bg bebas kat kau mase couple .
ada aku halang semua tu , aku halang pown ,
ada kau dengar kew ?
xde kan ? smua aku dgr jer apa ko ckp .
sampai tu ex kau nak kau .
aku terpakse lepaskan kau .
(lps tu jdy kawan) aku tnggu kau .
tunggu pnye tgu ade kau pikir perasaan aku ??
aku menangis sampai aku demam ,
kau tak penah nak tau smua tu .
sampai skrg aku menaruh harapan kat kau .
n skrg bru kau nak cakap kau nk dkt seseorg perempuan len ,
kau xrase kew kau betol-2 luka kan aty aku .
semua pikir diri kau .
kau tak penah nak faham hati seseorg ,
dh ar jgn terus wat aku mcm ny .
cukup !!!! kau remove aku !!
aty aku betol-2 luka knl kau .
kerane kau betol-2 tak menghargai pengorbanan aku !! "
bukan men panjang mesej aku !!
huh , penat menaip mesej .
siap tangan aku bergegar !!
dan dhia jawab lagi " hmm ,
org baru je kenal ngn perempuan tu .
hari tuh dia dtg rumah .
lepak ngn adik . org minta maaf sngt-2 .
tak bgtau dia awal-2 . "
aku jawab lagi " HAHA . hmm . Maaf ???????
maaf kau cakap . haha ,
maaf blm lgi utk kau , sayang . now about you .
aku dah tau .
senang kau cakap maafkan . haha , thankz sgt-2 .
krane smua ny .
Dan mulai pada hari ny . saat ny .
kau lupekan aku ,
dan aku lupe kan kau !! kau gy ar kat perempuan tu .
smoga bhagia keanak cucu . aku akn pdam num kau ,
aty aq .
thankz syg . thankz sgt-2 . utk smua ny .
GO HELL !!!
" wahh , dia jawab lagy
" hmm " tu jew kew kau mampu jawab ??!!!!!
and then utk kali terakhir aku mesej dhia .
" jgn lupe remove aku n block fb aku sekali .
aku xnak tgk muka kau lagi !
aty aku mula membenci kau !
pantang nampak perempuan kan !
Go kt perempuan sne .
aku tau aku tak beautiful .
aku sedar ,
slame ny tu yg kau nak pandang kan kat perempuan ?
dah , selamat tinggal !
byep .
ya Allah kau berilah lelaki yang bernama awan rahmat hdup bahgia .
Amin , selamat tinggal ! "
tula saat perpisahan aku ngn dhia ,
hanya Allah saje yang tau .
tolong ar ,
beri aku sokongan dari korang .
aku tak mampu ,
wat semua tanpa sokongan dari korang :D
tu cerita aku utk korng semua .
KISAH DIRI KU !!
amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan