WELCOME TO MY BLOG , HARAP KORANG HARGAI PERCERITAAN AHKU , SELAMAT MEMBACA DAN SELAMAT BERAMAL ,ILOVEYOU .

Rabu, 1 Februari 2012

Couple !!

Pada 29/1/2012 pukul 11.00 malam




lelaki di atas nie ,
tembak aku :"))
masuk aku tembak tu , dia ayat aku "mintak couple"
tu masuk aku , hehehhe .
and aku terima dia dan dia terima aku <3
so aku lepas cinta aku kat exbf aku iaitu azwan rahmat yang aku pegang
mase tu :"(
aku akan cobe lupakann dia !!!
kerana aku bukan hak dia dan dia bukan hak aku .
aku dah berpunya !!! begitu juga dia !

Hati aku sangat hampa saat single .
bile putus ngan dia !!
wahh , jap-2 kenapa aku nak cerita pasal dia tu !!
lupekan-2 :"((

so aku akan cobe menyayangi Rahmat Zakariah <3
bie , cayang <3
aku yakin bersama dia .
tapi , tapi aku tak boleh yakin aku akan bersama dia ,
sebab aku takot , aku takot bile aku yakin giler-2 cinta kat dia .
dia akn tinggal kan aku !!
itu ar pengalaman aku kat seseorang !
mesty tu akan berlaku !
please sokong aku :"((
maaf sayang aku tak boleh perfect percayakan bie :"))
kerana takot !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan