WELCOME TO MY BLOG , HARAP KORANG HARGAI PERCERITAAN AHKU , SELAMAT MEMBACA DAN SELAMAT BERAMAL ,ILOVEYOU .

Ahad, 25 Disember 2011

Tibe-tibe Menangis


Tarikh 25.12.2011 - Pukul 23:45 P.M
Ary ny tibe-2 aku menangis .
Dahlah bukak lagu jiwang-2 .
Aku TERINGAT kat DHIA :(
Sedih jer .
kenape aku menangis kerana DHIA ???
Aku rase orang cakap aku macam yang terhegeh-2 kat Dhia .
memang sangat terhegeh-2 pown . kalo korang nak tahu !!
Nak wat macam mane , Hati aku kat dhia .
Aku sayang dhia !!
Dah 2 ary aku ngan dhia tak mesej , masing-2 takde kredit .
aku gy topup aku wat lah share topup kat dhia , maklumlah demi nak mesej dhia wat lah share topup ngn dhia :)
tapi dhia macam nak taknak jer mesej ngn aku :(
Aty aku sakit lah jugak kan :(
ade jer alasan dhia , nak main futsal lah .
tapi aku tak kisah lah .
demi dhia , dhia busy kew ape kew .
sanggup tunggu !!
aku mampu tunggu tersenyum dan bersabar jer :)

Ary nie , aku nangis ada 2 sebab .
PERTAMA :
Nenek aku sakit , arap-2 sangat dy sembuh :)
aku sayang kat nenek aku , khamis mak aku , abg aku , adik aku balik kampung :(
wahhh , tanggungjawab aku makin besar pada ary khamis nak kena masak lagy , kemas umah lagy .
uhhhhhhhhh :(
Memang penatlah kan :(
nenek cepat sembuh yer .
Sayang Nenek !!

KEDUA :
Sebab DHIA !
Aku teringat balik aku ngan dhia keluar berdua jer :)
wahhh , indah saat tuh .
Happy sangat mase tu , tak tahu nak cakap macam mane agy .
Happy sangat :)
kitorang bergurau senda , berpegangan tangan nice sangat mase tuh :)
tapi sayang :(
tak sangka tak terduga :(
mase tuh dah berlalu , nak sangat mase tuh diulang lagy .
maybe aku ngan dhia akan kembali dan jugak tak akan kembali :(
dalam keadaan 50-50 !!
kritikal !!!
Tapi aku sayang dhia 100% !
aku nak mase kembali balik !!
nak sangat !!!
Aku takod , takod sangat !!
ada wanita dhia sayang sekarang !!
takod sia-sia jer , cinta yang aku tunggu-2 sekarang !!!!


Aku mengaku aku ngan dhia dah putus , kitorang kawan tapi . .
kerane cinta aku belum single lagi ,
tapi dah berpunyew !!!


PUISI UNTUK DHIA :)

ANDAI KAU PELANGGI ,
BIARLAH AKU JADI AWANNYA .
ANDAI KAU PUISI ,
BIARLAH AKU JADI MELODINYA .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan